piątek, 1 listopada 2013

Wielki powrót :)


Witam,

Miało być więcej postów a okazało się że jest mniej.

Praca oraz przygotowania do wesela pochłonęły mój czas na tyle, że postanowiłam zawiesić bloga. Jednak minęło prawie 2 miesiące od weselu i dostrzegłam że czegoś mi brakuje, że brakuje mi bloga, blogowania i nowych postów. Maluję paznokcie, robię make up a potem myślę sobie ,,szkoda że nie wstawię tego na bloga bo ładnie mi dzisiaj to wyszło". Mój mąż chyba też trochę tęsknił za robieniem i przygotowywaniem zdjęć, wielokrotnie mi powtarzał ,,wróć do swojego bloga". Mijały dni a ja ciągle myślałam, wrócić czy nie wrócić, w tym samym czasie rodziły się nowe pomysły na posty, które pilnie zapisywałam a teraz?
Teraz wracam, z nowymi pomysłami, nowymi zdjęciami i dużą dawką energii. Dziękuje tym którzy zostali i mam nadzieję że nie będą tego żałować :)

Jeszcze dziś zapraszam na weselny post :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. witamy ponownie, czerwone dodatki do sukni ślubnej jak sie okazuje to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń