niedziela, 2 lutego 2014

Futerko na paznokciach - HIT czy KIT?


Witajcie,

Dzisiejszy dzień spędzam w łóżku z masą chusteczek, dlatego postanowiłam napisać co nieco na temat futerka na paznokciach.

W ostatnim czasie zrobiło się bardzo głośno na temat futra lub też zamszu na paznokciach i wiele z Was zapragnęło go mieć. Ja również postanowiłam wypróbować ten gadżet.
Przeglądałam wiele postów na ten temat jednak zdania są podzielone, jedne uważają że jest to świetny gadżet, który ładnie prezentuje się na paznokciach, inne zaś uważają że wygląda to nieestetycznie i okropnie.

Mój zamsz zakupiłam na allegro za ok. 3zł, długo zabierałam się za wypróbowanie go, jednak w końcu postanowiłam zobaczyć jaki efekt będzie na moich paznokciach. Niestety już po nałożeniu na pierwszy paznokieć zauważyłam że z moim futrem jest coś nie tak. Na blogach futra były w formie sypkiej, mój natomiast posiadał ,,grudki" które ciężko nakładały się na paznokieć. Po omieceniu paznokcia pędzelkiem, odchodziły płaty, które pozostawiały dziury na środku paznokcia i już nie dało się nic z tym zrobić. Paznokieć nadawał się do zmycia więc zmywałam i nakładałam futro kolejny raz aż do uzyskania zadowalającego efektu.
W pewnym momencie pomyślałam że może ja coś źle robię? Może nie właściwie aplikuje ten cały zamsz?
Czytałam, oglądałam, próbowałam...
Próbowałam nakładać go poprzez wsadzenie palca z mokrym lakierem do pudełeczka, próbowałam nakładać go pędzelkiem, jednak efekt nadal był marny.
Czy z moim futrem było coś nie tak?
Być może...
Dlatego postanowiłam zrobić wszystkie paznokcie ( nie robiąc tego starannie) aby pokazać Wam jak wyglądało moje futro po czym jak najszybciej go zmyłam.
Jedyny plus?
Nie stawiał oporów przy zmywaniu chociaż ciężko było go zmyć gdy dostał się w okolice skórek.
Czy wypróbuje go ponownie?
Na pewno nie, nawet jeśli futro będzie takie jak być powinno. Moim zdaniem wygląda to mało estetycznie i nieefektownie. Czasem ciekawie wygląda gdy zostaje nałożony na jeden palec lecz mnie się to tylko fajnie ogląda :) Sama już nie chce mieć z nim do czynienia i uważam go za niezbyt udany gadżet :)
A jakie są Wasze wrażenia na ten temat?
HIT czy KIT?
Dla mnie zdecydowanie KIT.

Ciekawe jakie gadżety czekają nas w 2014 roku :)





11 komentarzy:

  1. To jest jakaś wersja aksamitnych paznokci? Jak dla mnie te różowe są okropne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się takie zdobienie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze nie pod mój gust...

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda bardzo nieciekawie. Po pierwsze struktura jakaś taka dziwna, nie przypomina tego, co zwykle widzę pod nazwą futerka na paznokciach. Po drugie różowe futerko wygląda bardzo źle moim zdaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest to na pewno jakaś nowość, nie widziałam u nikogo takich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie kit... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Futerka do mnie nie przemawiają. To dla mnie raczej hit, w tym sezonie zachwyciły mnie piaski

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię nowości na paznokciach, lecz futerko do mnie kompletnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń