piątek, 27 grudnia 2013

Każdy z nas kocha... prezenty !



Święta, święta i po świętach... Czas płynie bardzo szybko, ledwo zdążyłam posprzątać na święta a tu trzeba sprzątać po świętach :) Jednak prócz bałaganu po świętach zostały także prezenty :)
W tym roku były one bardzo trafione, może dlatego że wraz z moim mężem zawsze robimy listę prezentów które chcemy dostać, taki ,,list do Mikołaja".

Co w tym roku przyniósł mi Mikołaj?






Kosmetyki i perfumy których nigdy za mało :) A i będzie powód żeby trochę poleżeć w wannie, tym bardziej że to moje pierwsze kosmetyki z firmy Farmona. Resztę rzeczy już poszło w ruch, delikatne perfumy, nowy Garnier invisible, który ma mocny zapach i dobrze działa oraz tusz do rzęs, który super podkręca.



Pędzle Hakuro, bardzo często polecane przez wiele z Was. Moja miłość od pierwszego użycia :)


Będąc przy temacie kosmetycznym, książka KatOsu, słynnej vlogerki z You Tube, po samym obejrzeniu jestem nią zachwycona, oraz kredki do twarzy i krew z Kryolan do tworzenia nowych makijaży :)


Przepiśnik o którym również wiele z Was pisało, zaraz trafią do niego nowe przepisy na świąteczne ciasteczka :)



Kominki z http://aromatella.pl/, chciałam jeden, dostałam trzy :) Oraz mini woski, których byłam bardzo ciekawa... Na pewno nie obejdzie się bez recenzji :)


Piżama, moja babcia ma jakąś słabość do kupowania mi piżam.



 
Biżuteria, jej również nigdy za wiele :)


I ostatni prezent, który sama postanowiłam sobie ufundować, urocze portfele na drobne i paragony :) Ale jak na razie czekają one na ostatnią rzecz, czyli torebkę która idzie do mnie aż z Chin :)

A co Wam przyniósł Mikołaj ? :)

11 komentarzy:

  1. cudowne prezenty, ile biżuterii,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale dużo prezentów i widać, że Mikołaj wiedział, co lubisz. :-)
    Musiałaś być bardzo grzeczna w tym roku. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza piżamka :) Mam koszulę nocną z tym samym motywem :)
    W ogóle to świetne prezenty dostałaś! Fajny pomysł z pisaniem listy :) Bo wtedy nie ma problemu z nietrafionymi prezentami!

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka ;D
    a babcie już tak mają z tymi piżamami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałości ;)
    A portfele są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne prezenty dostałaś :) szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko świetne, najbardziej spodobały mi się pędzle i piżama :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile prezentów! W tym roku mikołaj był chyba bardzo obfity:)

    OdpowiedzUsuń