czwartek, 6 lutego 2014

Małe denko i małe zakupy.


Witajcie,

W dzisiejszym poście małe denko. Staram się nie kupować masy kosmetyków przez co nie muszę jak najszybciej zużywać ich. Dlatego najwięcej kończy mi się kosmetyków, których używam razem z mężem.



  • żel do higieny intymnej DOVE - nie zauważyłam różnicy pomiędzy tym czy go używałam czy nie, jak dla mnie nie robił nic.
Nie polecam.

  • szampon DeBa - kupiony w biedronce, również mnie nie zachwycił, mył bo musiał i tyle :)
 Nie polecam.

  • szampon wzmacniający GARNIER - najlepszy z całej trójki, był do włosów skłonnych do przetłuszczania się, więc idealny dla mnie. Włosy po umyciu były delikatne, świeże i mniej się przetłuszczały.
 Polecam.

  • żel pod prysznic AVON - lubię te żele, mają intensywny zapach, chociaż niektóre powodują że gdy ich długo używam to przeszkadza mi ich zapach ( mówię tutaj o dużych butlach).  Co prawda nie pozostawiają zapachu na skórze po kąpieli, jednak ja jeszcze takiego nie spotkałam który zostawiał zapach. Do tego są w niskich cenach i często w promocji. Żel ma myć i myje :) 
Polecam.

  • szampon GREEN PHAMACY - lubię tą firmę chociaż ten szampon dla mnie to istny koszmar. Obciąża moje włosy, przetłuszcza. Mój mąż kiedy robił zdjęcie tego szamponu powiedział ,, nie zapomnij napisać że był beznadziejny". Miał rację, taki właśnie był... beznadziejny.
Nie polecam

Jak już wiele z Was wie, w biedronce po raz kolejny pojawiły się na walentynki kosmetyki. Chociaż mnie z całej oferty najbardziej zachwycił kocyk, którego oczywiście w mojej biedronce nie ma. Kosmetyki niestety też mnie nie zachwyciły, chociaż nie mogłam wyjść z pustymi rękoma. Więc skoro skończyły mi się kosmetyki łazienkowe to takie też postanowiłam nabyć.
Co kupiłam?


  • żel po prysznic LIRENE, 250ml 4,99zł
  • duże płatki kosmetyczne CAREA, 60szt niecałe 4zł
  • żel pod prysznic NIVEA, 500ml 7,89zł
A Wy zrobiłyście już zakupy w biedronce? :)

7 komentarzy:

  1. Nie uzywałam akurat nic z zadenkowanych przez Ciebie kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja szampony z GP bardzo lubię...nie obciążają mi włosów ani nic z tych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię ten żel pod prysznic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko robię zakupy w biedronce bo nie mam jej w okolicy ale widzę , w gazetkach że mają super promocje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na zakupach w Biedronce zakupiłam również żel gruszkowy z Lirene:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz zadowolona z żelu :) cała ta seria jest super!

    OdpowiedzUsuń