piątek, 1 listopada 2013

7.09.2013- najważniejszy dzień w życiu kobiety


Witam ponownie,

Każda z Was już wie, że niedawno zostałam żoną a więc mój powrót zacznę od wspomnień oraz kilku zdjęć :)

Całe moje przygotowania zaczęły się od pytania
- Jaki bukiet do czerwonych włosów?
Myślałam, oglądałam, czytałam i nic. Mój wtedy jeszcze przyszły mąż powiedział, ,,zaszalej i zrób czerwony" po czym włączył google, wpisał coś o czerwonym bukiecie i tak zaczęła się przygoda ,, czerwono mi". Czerwony bukiet stał się początkiem, potem doszły czerwone paznokcie, tort a co za tym idzie i cała sala :)
Wszystkie zdjęcia zostały wykonane przez:

https://www.facebook.com/boniecki.krzysztof.fotograf
https://www.facebook.com/arachiusz?fref=ts

Zaczniemy od najmniej czerwonych rzeczy :)


Korona oraz samochód:





Trochę młodego :)

Oraz młodej w tym ciut makijażu,fryzury oraz bukietu :)





Buty:



 Dodatki młodej:




Butonierka:


 

Paznokcie:


Trochę ,,rozebrany" tort:


Kieliszki, również pod kolor:



Dekoracja sali:



I oczywiście na koniec młodzi :)





Zapraszam do komentowania i subskrypcji.


Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. kolor włosów miałaś rewelacyjny:) super fotki

    OdpowiedzUsuń
  2. Mąż jaki wpatrzony w Ciebie :) Fantastyczna figurka na torcie :D
    Buty na parapecie- muszą być :)

    Szczęścia na Nowej Drodze :)
    i czekam na posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia, ja inspiracje ślubne czerpałam z bloga www.slubnyszyk.pl tam też były czerwone bukiety ślubne:)

    OdpowiedzUsuń