poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Wszyscy mają Yankee Candle mam i Ja

Witam,

Moja  miłość do Yankee Candle narodziła się już jakiś czas temu, miałam przyjemność wypróbować kilka wosków zakupionych na allegro. Jednak weekend we Wrocławiu sprawił, że chce powąchać je wszystkie- i tak właśnie się stało :) A stało się to w Mydlarni na ul. Kuźniczej z której oczywiście nie wyszłam z pustymi rękami ;) Jedyne nad czym bardzo ubolewam to brak najpiękniejszego zapachu z całej kolekcji a mianowicie: Soft blanket którego nie było także w sklepie który znajdował się w Galerii Dominikańskiej.

A co zakupiłam ?


 Wyjątkowe chwile wypełnione zapachem jaśminu.



Wspaniały zapach świeżych truskawek.



Wyjątkowa, kwaśno-słodko owocowa mieszanka wybuchowa



Czarodziejski ogród pełen kwiatów.


A na koniec zaciekawiony, mały pomocnik :)



6 komentarzy:

  1. Śliczne, wyglądają jak babeczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez planuje zakupic produkty z yankee candle! Sa boskie, niestety czekam na fundusze. zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu. Niewiele trzeba zrobić, wiele można wygrać! http://lllilian.blogspot.com/2013/04/rozdanie-konkurs.html -- lakiery, cienie oraz balsam do ust

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam ;) Fajnie tu u Ciebie, zostanę na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ich jeszcze nie miałam okazji wypróbować :( Śliczny ten pomocnik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Midnight Jasmin - mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń