czwartek, 27 czerwca 2013

Zdobienie + próbki

Witam,

Dziś jedno z najprostszych zdobień wykonane za pomocą kropek zrobionych sondą czyli kwiatki :)
Można je także wykonać wsuwką do włosów lub patyczkiem do skórek. Zielone kreski zostały wykonane lakierem do zdobień z cienkim pędzelkiem, natomiast lakier bazowy tj. żółty to jeden z najgorszych lakierów jakie kiedykolwiek miałam okazję używać. Na pewno pojawi się  na jego temat recenzja gdyż jest ,,godny" napisania o nim.

A tak prezentuje się zdobienie:






A na koniec próbki które dostałam po zarejestrowaniu się na stronie http://love-me-green.pl/
Wiele dziewczyny piszę o produktach tej firmy same dobre rzeczy, więc sama jestem bardzo ciekawa tych próbek. Kto wie, może spowodują u mnie chęć posiadania kilku produktów :)


6 komentarzy:

  1. To ja juz nie wiem,gdzie moje próbki zaginęły ehhh
    ładne masz pazurki

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś dowodem na to, że krótkie paznokcie też mogą być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne te paznokcie, ja wczoraj robiłam pierwszy raz kropki sondą i same koślawce mi wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też otrzymałam te próbki, a co do pazurków to wzorki są genialne:) w wolnej chwili zapraszam do mnie na http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny wzorek ;) również dostałam te próbki i niebawem je zużyję :D

    OdpowiedzUsuń