wtorek, 11 czerwca 2013

Deszczowy nude - Avon modern mauve

Witam,



Za oknem deszcz który nie inspiruje mnie do tworzenia kolorowych paznokci. Dlatego dziś na paznokciach pojawił się opalizujący nude firmy AVON.


12 ml lakieru to zdecydowanie za dużo aby można było go w całości zużyć, chyba że malujemy się nim cały czas :)



Pędzelek dość szeroki i bardzo wygodny. 




Największa wada?
Krycie! Na zdjęciach 3 warstwy! Na następny dzień nałożyłam 4 warstwę jednak nadal widać wolny brzeg tzn białe końcówki :(

Największa zaleta?
Długo się utrzymuję jednak najbardziej zadziwił mnie czas w jakim lakier schnie, po nałożeniu na wszystkie paznokcie lakieru jesteśmy w stanie od razu nałożyć drugą warstwę ! Nigdy nie spotkałam się z lakierem który tak szybko schnie. Nawet w dość krótkim czasie mając 3 warstwy lakieru jest on w stanie szybko wyschnąć. Pod tym względem jestem nim zachwycona.

10 komentarzy:

  1. Przyjemny ten nudziak jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż tyle, że rzeczywiście jest speed dry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 warstwy! Ja myślałam, że to jedna :)
    A co do pogody to zapraszam nad morze - tu słonecznie od kilku dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek ;D ale ja jestem w stanie nałożyć max 2 warstwy jakiegokolwiek lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że jest nie wiele lakierów które są w stanie pokryć płytkę paznokcia po jednej warstwie.

      Usuń
  5. w buteleczce wygląda jak brudny róż a na Twoich paznokciach podchodzi bardziej pod fiolet, ciekawy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. szybko schnie? joooj....mam go i w sumie uwielbiam, za kolor właśnie i że jest taki elegancki na paznokciach, ale mój schnie fatalnie ;( krycie faktycznie kiepskie ale takim lakierom wybaczam delikatne prześwity końcówek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, szkoda że słabo kryje ;/ ale skoro tak szybko schnie to chyba warto ;)

    OdpowiedzUsuń