środa, 27 marca 2013

Golden Rose - Paris 91 + podziękowania

Golden Rose numer 91 to kolor w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia, niestety miłość ta nie trwała długo.



Dlaczego? Ponieważ posiada tylko dwa plusy:
Ma piękny kolor oraz niską cenę ( ok 7zł)
I na tym kończą się jego zalety, niestety.





Jeżeli chodzi o wady?
- średnie krycie, na zdjęciu paznokcie zostały pomalowane 4 warstwami i nadal widać prześwity.
- cienki, niewygodny pędzelek
- szybko gęstnieje
- bardzo długo schnie
- trwałość bardzo słaba, już na drugi dzień widać przetarcia a po 2 dniach pojawiają się odpryski
- lakier na paznokciach lubi zmatowieć

Widziałam bardzo dobre opinie odnośnie tego lakieru na wizażu, ja osobiście nie polecam.


Chciałam także podziękować za wygraną w konkursie Gulbierz Studio ;) 
http://www.facebook.com/GulbierzStudio

 A oto moja wygrana broszka :





2 komentarze:

  1. rzeczywiście kolor lakieru jest rewelacyjny ;) ale ja również przekonałam się co do nietrwałości lakierów tej firmy ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z GR mam tylko jeden lakier i jestem ogromnie zawiedziona :( Też z tej serii Paris, tylko szafirowy... Niestety warstw trzeba dać wiele, a i tak zostawia smugi... :(

    OdpowiedzUsuń